نکته ی یک :  هر چه سریع تر هر 5 کارگر خود را بگیرید

داشتن 5 کارگر در بازی میتواند سرعت پیشرفت شما را چندین برابر کند و شما لازم نیست که برای به دست اوردن بیلدر ها اقدام به خرید جم کنید . میتوانید این جم ها را از طریق خود بازی به دست بیاورید . نکته ی دیگر این است که اگر شما از همان اول بازی اقدام به جمع کردن جم و خرج نکردن آنها وهمچنین سعود با لیگ های بالا مانند کریستال و مستر ، به راحتی در تون حال 6 ، هر 5 بیلدر خود را بگیرید یا همچنین میتوانید با پرداخت هزینه ای در همان اول کار 5 بیلدر را بگیرید

نکته ی دو : سعی کنید از کارآمد ترین سرباز ها استفاده کنید

بهترین سرباز ها برای گرفتن منابع باربارین ، آرچر ، مینیون ، گابلین و جاینت هستند.

هنگامی که من در تون هال 2 تا تون هال 6 بودم ، از آرچر و باربارین استفاده میکردم زیرا آنها سریع ترین سرباز ها برای ساختن هستند . هنگامی که به تون هال 7 رفتم و توانستم از مینیون استفاده کنم ، از باربارین ، آرچر و مینیون استفاده کردم . درست است که مینیون ها براس ساخته شدن به دارک الکسیر نیاز دارند به همین خاطر هیچ گاه بیشتر از 20 مینیون استفاده نکردم

نکته ی سوم : مطمئن باشید که هیچکدام از بیلدر های شما بیکار نیستند

برای  سرعت بخشیدن به روند کار، تمام بلیذر های شما باید سر کار باشند . یکی از اشتباه های رایج مردم این است که آنها یک بیلدر را برای ارتقا دیوار ها نگه میدارند که همبن امر در دراز مدت باعث عقب افتادن آنها از سایرین باشد . هیچ مشکلی ندارد که شما تا پایان ارتقا یکی از وسایل خود صبر کنید و پس از آن دیوار های خود را ارتقا دهید.

نکته ی چهارم : همیشه ساختمان های دیگر را زود تر از دفاعی ها ارتقا بدهید

با این حال شما باید دفاعی ها را پس از لابراتوآر ، کلن کستل ، آرمی کمپ ، اسپل فکتوری و باراکس ها ، ارتقا دهید . چرا ؟ زیرا که با ارتقا این وسایل شما راحت تر ، سریع تر و بهتر حمله کنید . همچنین با این توضیحات باید بروی هیرو های خود تمرکز کنید زیرا هیرو ها نقش به سزایی بروی حمله و غارت دارند . از بین آرچر کویین و باربارین کینگ ، اولویت با آرچر کویین است زیرا قدرت بسیار زیادی در حمله و غارت دارد پس بالا بودن لول آرچر کویین میتوانید ارتقا وسایل بعدی را آسان تر کند. همچنین در لابراتوار در ابتدا بروی آرچر و باربارین که برای غارت استفاده میشوند تمرکز کنید.

نکته ی پنجم : همیشه تون هال خود را در بیرون از مپ خود قرار دهید

در بازی ، شما همیشه از مپ های فارمینگ استفاده میکنید که در مپ های فارمینگ مخزن دارک الکسیر در مرکز قرار دارد چرا که قرار دادن مخزن دارک الکسیر در گوشه ها باعث افزایش علاقه ی بازیکنان به حمله کردن به شما. همچنین افراد زیادی پیدا میشوند که برای گرفتن کاپ تون هال شما را هدف بگیرند که این افراد به شما شیلد مجانی میدهند و با داشتن شلید میتوانید برای ساعاتی دست از کلش بردارید و به کار و زندگی خود برسید 😉

نکته ی ششم : منطقه ی طلایی کاپ خود را پیدا کنید

یکی از اشتباهاتی که مردم بسیار انجام میدهند ، تعویض زیاد لیگ خود است . همیشه شما میتوانید یک محدوده ی کاپ خوب برای خود پیدا کنید که در آن لوت بسیاری برای شما می آورد. برای مثال در اکانت خودم که تون هال 9 است محدوده ی ططلایی من بین 1400 تا 1500 است که در این محدوده هم بیس های مرده و هم بیس هایی با مخزن های پر میبینم که میتوانم آن ها را بزنم

سعی کنید تا منطقه ی طلایی خود را پیدا کنید و در همان منطقه بمانید و لوت های عالی بزنید

نکته ی هفتم : خوش بین باشید :-)

بیشتر اوقات ما میشنویم که بازیکن ها از نبود لوت خوب گله و شکایت میکنند که این در بیشتر اوقات باعث میشود تا افراد دست از اتک زدن و بازی کزدن برای مدتی بردارد و تسلیم شوند . شما هم باید با این مقابله کنید . نمیشود که توفع داشت همیشه با خوش شانسی لوت های بزرگی نسیبمان شود . نگزارید که نبود لوت شما را دلسرد کند . سعی کنید که به کلش به چشم یک سرگرمی نکاه کنید و از ان لذت ببرید . من سعی کردم تا در کنار کار های روزانه ام بازی کنم برای مثال در هنگام تلویزیون دیدن ، وبگردی ، فیلم دیدن و … بازی کنم . با این دید میتوانید با اعصابی راحت در طول روز بازی کنید و از بازی لذت ببرید

امیدوارم کمال استفاده را از این مطلب برده باشید