یکی از سوال های پر تکرار بازیکنان، این است که بهترین لول تاون هال برای غارت دارک اکسیر چند است؟
تاون هال های 9 و 10، بهترین لول تاون هال برای غارت دارک اکسیر هستند. به دلیل اینکه در تاون هال 9 و 10، می توان مقدار زیادی نیرو در کمپ خود جای داد. همچنین می توانید اسپل های بیشتری نسبت به دیگر تاون هال با خود در حملات ببرید. همچنین می توانید در این تاون هال ها، نیرو های خود را به لول های خیلی بالاتر ارتقا دهید. البته در این تاون هال ها، ساختمان های دفاعی حریف شما، قوی تر است.
یکی از مهم ترین دلایل اینکه بهترین تاون هال های برای غارت دارک اکسیر تاون هال های 9 و 10 هست این است که در این تاون هال ها، می توانید از آرچر کویین استفاده کنید.

چه زمانی تاون هال خود را به 9 ارتقا دهیم؟

جواب این پاسخ، به چگونگی بازیتان بستگی دارد.
اگر شما از افرادی هستید که هر روز مدام چند ساعت پای بازیتان هستید و مدام در حال حمله هستید و بیشتر وسایل دفاعی خود را تا لول آخر بالا برده اید، می توانید خیلی سریع تاون هال خود را به 9 ارتقا دهید. ولی اگر شما روزی 1 ساعت بیشتر وقت بازی ندارید، زمان بیشتری برای ارتقا تاون هال به 9 دارید.
اگر شما همه چیزهایتان را تا حد ممکن ارتقا نداده باشید و تاون هال خود را ارتقا دهید، به مرور زمان از بازی خسته می شوید. این به این دلیل است که هر چه لول تاون هال بالا می رود، مقدار لوت کمتری در سرچ ها پیدا می شود.

زمانی که تاون هال شما به 9 ارتقا پیدا کرد، باید آپدیت های خود را طوری تنظیم کنید که از اکسیر،دارک اکسیر و سکه خود، در یک زمان استفاده کنید. لیگ مستر به دلیل پاداش خوب، برای غارت بسیار خوب و مفید است و بیشتر از لیگ های دیگر پیشنهاد می شود. همچنین شما باید مراقب زمان ارتقا قهرمان ها نیز باشید و آن ها را طوری ارتقا دهید که هر دو قهرمان هم زمان ارتقا نشوند.  

کلش کده